  • Data: 2016-02-16 10:22:56
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I w tej całej zabawie nie chodzi o pokazywanie, kto tu rządzi, tylko o
    > bezpieczeństwo.

    Pszeciwnie. O bezpieczeństwo idzie w prawie.
    Natomiast nagminne bandyckie działania policji wynikają najczęściej z
    obsesyjnego podejścia do władzy i pokazania kto żądzi.
    Gdy do mnie stszlano na terenie sądu , jak napisałam wcześniej całkowicie
    bezpodstawnie, bo celem był dokument tszymany pszeze mnie w ręku, będący
    moją własnością - kwit z adnotacją skorumpowanegpo sędziego o odmowie
    zrobienia kilku stron ksero z akt sprawy w sądzie pracy,
    a tuż po tym umundurowany policjant , pszede wszystkim Ołdak spałował mnie,
    ( o iole to mogła być pomyłka, idiotyzm policji, pszynajmniej w teori)

    to całokształt dalszego działania policji policji był TYLKO I WYŁĄCZNIE
    spowodowany
    po to by pokazać władzę: tuszować sprawę (nielegalnego stszelania,
    pałowania) , hronić całokształt korupcji w sadzie ,
    i w tym celu pokazania władzy policji: zabrano mi dowud osobisty ( i inne
    dokumenty, prawo jazdy , i zdaje się legitymacje ubezpieczeniową), celowo
    złamano rękę, kazano rozbierać do naga, więziono dobę bez dokumentu
    potwierdzającego to - formalnie zwolniono mnie według dokumentu kilka godzin
    po zatszymaniu, faktycznie dopiero w następnym dniu.
    A pszez noc intensywnie szukano haka na mnie.
    To działanie policji dowodzi bezwzględnie bandytyzmu , mafijności
    i tego, że ludzie tam pracujący to zwyczajna mafia, i ludzie tam idą by
    bandycić tam bez kary.
    Bo widział kto w Polsce skazanego policjanta , sędziego?

    Po co napadać na konwuj z forsą z banku?
    Wystarczy stale wymuszać, bandycić, bez narażania się pracując w policji.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)