  • Data: 2006-02-26 10:24:12
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R."
    >
    > No coz, w dobie Ziober i Kaczorow, chec wykazania cudzolostwa ojca moze byc
    > potraktowana jako stan wyzszej koneicznosci wzgledem tajemnicy
    > korespondencji.

    no skoro za popelnie wykroczenia (zgloszenie falszywego alarmu) zamykaja
    bezprawnie w areszcie i sadza za spowodowanie zagrozenia bla bla bla
    zagrozone wieloletnia kara pozbawienia wolnosci .. tylko dlatego ze
    ludziom sie to podoba to bym tez sie nie zdziwil.

    P.
    ps
    Tak na marginesie moim skromnym zdaniem powinno zostac wprowadzone
    przestepstwo za zdrade malzenska. Min. rok odsiadki, jest to drugi motyw
    zabojstwa po motywie $, a pierwszym nad ktorym czesto nie da sie
    zapanowac, nie bez powodu
    jest ono czesto wymieniane jako przyklad przy ktorym ma zastosowanie art
    148 ust 4.
    Jestem pewny ze KAZDY kto przez to przeszedl (zdrade) poparl by pomysl,
    kto nie mial styku z tym uczuciem nie jest w stanei sobie wyobrazic co w
    takiej glowie sie dzieje..