  • Data: 2006-02-26 00:59:49
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com napisał(a):

    > Za wszelkie porady bede bardzo wdzieczny.

    W praktyce Twoja sprawa to problem mający kilka aspektów i odpowiedzi na
    nie zależą od szczegółowych okoliczności.
    Tak czy inaczej faktycznie Twoja mama byłaby najlepiej zabezpieczona,
    gdyby podczas rozwodu udowodniono wyłączną winę Twojego ojca.
    Jeśli chcesz o wszystkim powiedzieć mamie, to zanim to zrobisz, najpierw
    musisz mieć zebrane dowody, bo potem Ci się nie uda.
    Podział majątku zależy od tego, co jest majątkiem wspólnym, a co
    odrębnym. Przyjmując, że nie było intercyzy, da się to ustalić na
    podstawie przepisów Kodeksu rodzinnego, wiedząc, co rodzice mają i skąd
    to się u nich wzięło.

    > Moze niektorych dziwic, ze pisze o tym publicznie, ale to wynika z
    > tego, ze najlatwiej mi o tym mowic w anonimowym swiecie internetu.

    Anonimowość jest fikcją. A jej poczucie jak widać działa w obie strony i
    wcale nie jest fajne.
    A tego typu dylemat też ma zawsze 2 strony. Można nie chcieć się wtrącać
    w sprawy rodziców, a można za 10 lat stanąć przed koniecznością
    odpowiedzenia mamie na pytanie "dlaczego mi tego wtedy, 10 lat temu nie
    powiedziałeś". Tylko że to nie jest grupa psychologiczna, więc tego
    rodzaju dywagacje są tu nie na temat.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl