    From: "Andrzej Nowak" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ogromne alimenty !!!
    Date: Sat, 7 Sep 2002 23:02:44 +0200

    Powiem w ten sposób. Ten mój znajomy który musi płać alimenty pracuje teraz
    u mnie jako stróż. Interes jest taki że się zwijamy w listopadzie ( tak
    15-tego ). Czyli niedługo nic nie będzie zarabiał. Teraz ma 2 zł /h na
    czarno oczywiście, bo i ja dopiero się bujam z interesem. On nie może płacić
    tych alimentów bo nie ma dochodów. Więc jaki sens jest teraz zubożyć go do
    granic możliwości przez kilka miesięcy wyciągając od niego po 600 zł jak za
    chwilę trzeba jemu będzie dawać pieniądze.
    Ja widzę jaka jest jego sytuacja i nie ubarwiam tego zaniżając jego dochód.
    Załapał się u mnie na 3 miesiące a potem już nic nie znajdzie. Jestem tego
    pewien bo wiem jak jest z pracą w Olsztynie a w zasadzie to we wsi pod
    Olsztynem. Teraz odda samochód jutro mieszkanie a za rok czy dwa będzie
    bezdomny. Nie ma dochodów więc jemu brakuje co miesiąc kilkaset złotych.
    Takie dorywcze prace zalicza wszystkie możliwe ale możecie być pewni że z
    nich nie da się uzbierać tych 600 zł.

    Pozdrawiam bezrobotnych :)