  • Data: 2002-09-09 09:38:17
    Temat: Re: Ogromne alimenty !!!
    Od: Pozytyfka <j...@c...freeland.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Nowak wrote:

    > Witam. Jestem ca?kiem nowiutki na tej grupie.
    >
    > Moje pytanie brzmi - czy mo?na zabraae cz?owiekowi na poczet alimentów wi?cej
    > pieni?dzy ni? oficjalnie zarabia ? Doczyta?em si? ?e max to 3/5 zarobków.
    > Mój nowy znajomy twierdzi, i? pomimo jest bezrobotny od 6 miesi?cy ( chyba
    Witaj,
    Rozgorzala niezla dyskusja ;) Wpisuje sie pod tutaj - moze ruszy drugi
    podwatek - jestem ta druga strona - znaczy matka z dwojka dzieci ktora
    ma zasadzone alimenty. Czy duze? 350 na dziecko. Na papierze.
    Jest ciezka sytuacja gospodarcza - byly maz nie placi mi od lat - a
    pracuje na czarno wiec nic mu nie udowodnie -nic na siebie nie ma -
    mieszka z matka. Pieniadze? - wydaje na alkohol, prostytutki i automaty.
    Na dzieci nie daje nic.
    Moje zarobki obnizyly sie i niezadlugo moze byc naprawde zle ( splacam
    kredyt mieszkaniowy). Ale pod fundusz sie nie lapie - progi sa takie ze
    szkoda mowic.
    I co? niedlugo bede pracowac caly tydzien na okraglo - od pn-pt jeden
    etat, sb.-nd dodatkowo. Jak dlugo tak pociagne? Dzieci mam juz duze,
    ksiazki trzeba kupic, buty na zime... ehhh
    Powiem jedno - sama sobie dzieci nie zrobilam, a od dawna wiekszosc
    swoich zarobkow przeznaczam na ich utrzymanie.
    Pozalilam sie troche - ale jak czytam o "biednych" tatusiach to mnie
    szlak trafia
    pozdrawiam
    Joanna