  • Data: 2002-09-07 22:37:39
    Temat: Odp: Ogromne alimenty !!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiewióra <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aldp5i$al4$...@s...futuro.pl...
    Natomiast zgadzam
    > się, że oficjalnych etatów brakuje, szczególnie gdy osoba szukająca ma
    > wykształcenie i pewne czynności są poniżej jej godności.

    Spotkałam się z takimi osobami, które oferowały prace tylko wada podjecia
    takiej pracy o, której piszesz to też niekiedy poniżej godności już nie
    mówie wykształconego człowieka ale godności ludzkiej gdy dostaje się
    jałmużne...
    Zgadza się, że gdybyś wynajęła firme to sciągną z ciebie krocie ale tego
    biednego zmusił głód na warunki jakie mu postawiłaś i to jest uwłaczające
    godności ludzkiej...i co taki człowiek ma płacić alimenty za to tylko, że
    nie daje mu sie możliwości normalnego zatrudnienia? Nigdy sie z tym nie
    zgodzę mimo, że powinnam stać po twojej stronie ...

    Sandra