  • Data: 2002-09-08 22:02:50
    Temat: Odp: Ogromne alimenty !!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiewióra <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:algeva$d8h$...@s...futuro.pl...

    A ja będę ciągle przy swoim:-) nie mam na mysli nierobów , patologi ale
    ludzi ,którzy by zrobili wszystko by pracować a jednak im to sie nie udaje
    Wrocław
    A te wszystkie oferty pracy,które przychodzą do sądu na jego żadanie to pic
    na wode ponieważ wyglada to tak:
    sad sie zwraca do PUP-u o nadesłanie ofert pracy ...ten oczywiscie przysyla
    a sa to juz oferty przewaznie nieaktualne... i powtarzam nie mam na mysli
    leserów ale uczciwych ludzi ...
    a to ,ze ktos wchodzi w nowy zwiazek tez nie wolno tego krytykowac...skad
    wiemy jaka byla sytuacja wczesniejszego zwiazku ? moze to z winy kobiety do
    tego doszlo...miala tyrajacego meza w glowce sie poprzewracalo a gdy
    zabraklo kasy odwalila numer ? tego do konca nie wiemy ...kieruje sie zasada
    wysluchania obu stron nim wydam opinie :-)

    Sandra