  • Data: 2002-09-08 05:07:58
    Temat: Re: Ogromne alimenty !!!
    Od: "pitterek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Tak sobie czytam o tych alimentach ... i czytam.
    Jest mowa o zubożeniu, o "apelacjach", trudnej sytuacji na rynku pracy. Jest to
    faktem, nie zaprzeczam.
    Ale najważniejszym i niezaprzeczalnym faktem jest również to, że trzeba ponieść
    konsekwencję swojego czynu.
    Nie można zasłaniać się powyższymi argumentami.
    Dzieci to nie zabawka, którą można odłożyć w kąd kiedy nam się już znudzi.
    Konsekwencja to podstawa dojrzałości.
    Współczuję wszystkim ojcom, jeśli wogóle można ich tak nazwać, którzy wszystko robią
    by płacić jak najmniej.
    Gdzie wasza dojrzałość. Tłumaczą się że bardzo zubożeją.
    Że nie mają większych możliwości. Że również mają prawo do życia na odpowiednim
    poziomie. W wszyscy mali tzw. ojcowie. Powiadam wam, że z chwilą poczęcia waszych
    dzieci staliście się nie ważni, wasze potrzeby spadły na dalszy plan. A dzieci od
    tej chwili stały się dla waś świętością. Brać się darmozjady do roboty,
    jakiejkolwiek, bo to jest teraz waszym największym obowiązkiem.
    Jeśli kogoś obraziłem to najwidoczniej do chwili przeczytania tej wiadomości nie
    zrozumieli o co w tym wszystkim biega.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy myślą podobnie jak ja.
    Piotr