  • Data: 2002-09-08 08:20:44
    Temat: Re: Ogromne alimenty !!!
    Od: "Andrzej Nowak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo piękne przemyślane ale nie realne. Zazwyczaj rozwód idzie w parze z
    kłótniami, robieniem sobie na złość, wykorzystywaniem dzieci do rozgrywek
    między sobą. Dasz więcej pieniędzy a żona powie ci "i tak sobie coś kupię
    fajnego" żeby Ci dociąć bo inaczej dociąć ci już nie może.

    Tak mi się wydaje przynajmniej. Sam jestem szczęśliwy z moją kobitką - na
    razie ciężko pracujemy na swoim i uważamy ze na dzieci nas jeszcze nie
    stać - i tak jest już od 7 lat. Ja mam 27 ona 25.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "pitterek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    Witam Szanownych Grupowiczów
    Tak sobie czytam o tych alimentach ... i czytam.
    Jest mowa o zubożeniu, o "apelacjach", trudnej sytuacji na rynku pracy. Jest
    to faktem, nie zaprzeczam.
    Ale najważniejszym i niezaprzeczalnym faktem jest również to, że trzeba
    ponieść konsekwencję swojego czynu.
    Nie można zasłaniać się powyższymi argumentami.
    Dzieci to nie zabawka, którą można odłożyć w kąd kiedy nam się już znudzi.
    Konsekwencja to podstawa dojrzałości.
    Współczuję wszystkim ojcom, jeśli wogóle można ich tak nazwać, którzy
    wszystko robią by płacić jak najmniej.
    Gdzie wasza dojrzałość. Tłumaczą się że bardzo zubożeją.
    Że nie mają większych możliwości. Że również mają prawo do życia na
    odpowiednim poziomie. W wszyscy mali tzw. ojcowie. Powiadam wam, że z chwilą
    poczęcia waszych dzieci staliście się nie ważni, wasze potrzeby spadły na
    dalszy plan. A dzieci od tej chwili stały się dla waś świętością. Brać się
    darmozjady do roboty, jakiejkolwiek, bo to jest teraz waszym największym
    obowiązkiem.
    Jeśli kogoś obraziłem to najwidoczniej do chwili przeczytania tej wiadomości
    nie zrozumieli o co w tym wszystkim biega.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy myślą podobnie jak ja.
    Piotr