  • Data: 2002-09-09 10:50:10
    Temat: Odp: Ogromne alimenty !!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pozytyfka <j...@c...freeland.lublin.pl> w wiadomooci do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@c...freeland.lublin.pl
    > I co? niedlugo bede pracowac caly tydzien na okraglo - od pn-pt jeden
    > etat, sb.-nd dodatkowo. Jak dlugo tak pociagne? Dzieci mam juz duze,
    > ksiazki trzeba kupic, buty na zime... ehhh
    > Powiem jedno - sama sobie dzieci nie zrobilam, a od dawna wiekszosc
    > swoich zarobkow przeznaczam na ich utrzymanie.
    > Pozalilam sie troche - ale jak czytam o "biednych" tatusiach to mnie
    > szlak trafia

    wiesz gdy o takiego tatusia chodzi,który Tobie splodzil dzieci to
    wspólczuje... z takim elementem wychodzi przewaznie zle...ale to rzecz
    naszego wyboru kogo sobie do zycia bierzemy ...szkoda mi tylko dzieci ,które
    musza placic za bledy niedojrzalych rodziców...

    A ciagle powtarzam nie o elemencie wywrotowym tylko o uczciwych
    ludziach,którym sie nie udalo a teraz traca prace i wcale im nie jest latwo
    obojetnie przejsc kolo tego...

    koncze ten temat bo " tatus tatusiowi nie jest równy"

    pozdrowienia Sandra