  • Data: 2002-09-08 11:23:31
    Temat: Re: Ogromne alimenty !!!
    Od: "pitterek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie
    >ciekawe czy masz dzieci...
    dwoje, w wieku 8 i 5 lat.

    >jasne - kobieta odchodzi, zabiera dziecko, szantażuje Cię, a Ty masz jej zapewnić
    byt, bo była niezła w łóżku na początku... i myślałeś, że jest Ci najbliższą osoba
    poza rodzicami.
    Szkoda, że wcześniej o tym nie pomyślałeś.

    >Kaznodzieja?! A jak mimo wszystko kobieta odchodzi, mimo tego że pracowałęś więcej,
    żweby zarobić na rodzine, dom, samochód...
    Czyżbyś Biblię znał tylko z opowiadań babki....
    Nawet po rozstaniu, z takich czy innych przyczyn nie przestajesz być ojcem.

    >Mam nadzieję, że dorosłe zycie zweryfikuje Twoje 'dziewicze' poglądy
    Wyznaję zasadę nigdy nie mów nigdy. Ale to o czym piszesz już mi nie grozi.

    >Bez urazy
    Już dawno z tego wyrosłem ;)

    Pozdrawiam
    Piotr