    From: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ogromne alimenty !!!
    Date: Sat, 7 Sep 2002 22:49:17 +0200

    Użytkownik "DarkDaro" <D...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:alcdmn$a4n$1@news.bsi.net.pl...
    > Jeśli nie może legalnie to niech
    >
    > Mieszkam w Warszawie i nic nie mogę znaleźć. Gdzie tak można zarobić?
    > DD

    Wszystko zależy od tego, czy ktoś na prawdę chce pracować i nie ma
    wygórowanych ambicji.
    Jestem administratorem prywatnej kamienicy w Łodzi. Wciąż mam problem ze
    znalezieniem chętnych na wykonanie drobnych prac na terenienieruchomości.
    Nie zatrudnię nikogo na stałe, bo to prace dorywcze. Firm nie biorę, bo
    zdarłyby ze mnie krocie. A trzeba np.pomalować dwie pary drzwi albo
    przekopać trawnik albo naprawić 2mb krawężnika....mogę tak w nieskończoność.
    Nie ma chętnych do takiej pracy.
    Ostatnio musiałam dostarczyć 8 ton koksu do kotłowni i wiecie co-nie mogłam
    znaleźć kogoś, kto przez wsyp wszufluje mi to do piwnicy /około połowa
    wpadła sama/. Pijaczki w bramie stwierdziły, że nie będą się brudzić.
    Najemcy-dłużnicy, często w bardzo trudnej sytuacji materialnej, też nie chcą
    odpracować długu, bo to zbyt ciężka praca. Znalazłam chłopaka, który za 50zł
    i śniadanie wrzucił mi ten koks. Takich prac mam w miesiącu z 8-10 różnych i
    zawsze ten sam problem-brak wykonawcy.
    To mam na myśli pisząc, że jak ktoś szuka to pracę i zarobek zawsze
    znajdzie. Tylko to jest ciężka praca ale jako dorobienie do pensji z
    perspektywą zapełnienia brzuchów dzieciom chyba warto. Natomiast zgadzam
    się, że oficjalnych etatów brakuje, szczególnie gdy osoba szukająca ma
    wykształcenie i pewne czynności są poniżej jej godności.