    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <i...@4...net>
    <605043ce$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6051a716$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <60523883$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Ograniczenie operacji
    Date: Wed, 17 Mar 2021 18:42:24 +0100

    dyskusyjnych:60523883$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.03.2021 o 07:52, J.F. pisze:

    >Jakiej emerytury?

    Takiej, przy ktorej moze cie wirus trzepnac :-)

    >Nic takiego nie napisałem. Napisałem, ze społeczenstwo ciężkim
    >poświęceniem kupiło prawie 9 miesięcy zanim nad dupnęlo na
    >"wypłaszczanie krzywej" i przygotowania, a tymczasem okazało się, że
    >władza zamiast się przygotowywać była zajęta kradzieżą własną.

    trudno powiedziec. Respiratorow rok temu nie zabraklo, nowe jak
    czytasz - AMR wydal, testowanie PCR rozbudowano,

    >No to albo było albo nie było. Skoro nie było, to w czym zdziwienie,
    >że skoro władza twierdzi że wirusa nie ma, to ludzie się nim nie
    >przejmują?

    Spadek zachorowan po pierwszej fali byl. No chyba, zeby nie, bo wladza
    klamie.
    Wladza nie twierdzi, ze nie ma, tylko ze zagrozenie spada.
    I chyba na lato naprawde spadlo, patrzac na wyniki.

    >Wykres dostałeś - wrócimy do rozmowy za tydzień...

    A jak wtedy narodowy rozbuduje do tych 1500 to pochwalisz ? :-)

    >No to dostawiać...

    Ale po co, skoro jak mowisz mamy ciagle mniej hospitalizacji niz w
    listopadzie.
    A przeciez mamy teraz narodowy :-)

    >No to niech dostawiają... Ciekawe skąd personel wezmą.

    Nie wiem ... delegacja, nakaz pracy, czy ... sie odwola planowe
    zabiegi, to lekarzy mozna skierowac na narodowy :-)
    Po co tam ortopeda, chirurg czy okulista to nie wiem, ale moze do
    pilnowania respiratora wystarcza :-)

    >Jak przyjeżdzałeś w poważnym stanie to brali od ręki. Dlatego z
    >pewspektywy korytarza nic się nie działo, bo jak to ujął mój znajomy
    >co na sorach robi, jak siedzisz na korytarzu to w sumie masz
    >szczęście.

    No w zasadzie tak ... choc wcale nie wiadomo czy ten z karetki to taki
    powazny ..

    >Może wydali, może okłamali. Domyślną opcją jest "okłamali".

    Tak calkiem nie oklamali, skoro lekarze sie skarza, ze te respiratory
    to zepsute sa :-)

    A juz nie pamietam.

    J.