  • Data: 2021-03-18 17:46:50
    Temat: Re: Ograniczenie operacji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2021 o 09:52, J.F. pisze:

    > Kto pracowal w sklepie, ten pewnie nadal pracuje.
    > Kto pracowal w fabryce - moze mial urlop, ale przeciez nie cale 2 miesiace.

    Ale na urlopie sidział nad morzem albo po górach łaził a nie masował się
    na krupówkach.

    > Ale co mieli robic, gdy statystyka pokazuje, ze pandemia przechodzi.
    > No i przeciez robili - np respiratory kupili w trybie pilnym :-P

    No chociażby zastanowienie się jak zorganizować naukę zdalną, jak zrobić
    te szpitale tymczasowe, zeby dało się w nich leczyć ludzi a nie udawać,
    że coś 250 miejsc sanatoryjnych coś zmienia.

    > Kolejek nie, krazenie tak.
    >
    > https://www.rp.pl/Zdrowie/308039974-Do-kazdego-szpit
    ala-bedzie-okreslony-rejon-obowiazkowych-przyjec-pac
    jentow.html

    "O odmowach przyjęć w szpitalach mamy okazję słyszeć kilka_razy_w_roku.
    By to zmienić, resort zdrowia chce zmienić przepisy"

    > Nie - zwiedzalem od strony poczekalni.

    Ja od dwóch stron... Powiem ci że jest różnica.

    > A wczesniej tez bylo za duzo, czy AMR jednak sypnela ? :-)

    Cholera ich wie. Ponoć coś sypnęli.

    --
    Shrek