  • Data: 2021-03-18 11:22:44
    Temat: Re: Ograniczenie operacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:605233ed$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.03.2021 o 12:24, J.F. pisze:

    >Na jedno wychodzi. Zwalniają się jak kogoś wypiszą albo do chłodni
    >przeniosą.

    >No tak...

    Mam przyklad z pierwszej reki - 2 karetki w kolejce, trzecia czeka ok
    45 minut na zrzut pacjenta.

    Duzo, malo, hm ... wydaje sie, ze o pol godziny za duzo, ale czy nie
    robia szybkiego testu antygenowego, aby sie upewnic czy pacjenta nie
    nalezy odwiezc na oddzial covidowy ?

    Wroclaw, sobota, 4 rano ...

    J.