  • Data: 2015-11-06 15:42:42
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: Waldemar Bulkowski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 listopada 2015 13:38:33 UTC+1 użytkownik WAM napisał:
> [...]
    regulaminem nie da się odzyskać hasła.
    > Pisałeś też że pamięta wcześniejsze hasła - a w google można było (nie
    > wiem czy dziś jeszcz też) odzyskać konto znająć poprzednie hasło. Stąd
    > lokalizacja operatora ma znaczenie.

    To o tych poprzednich hasłach to chodziło mi raczej jako o jeden z dowodów, że to ona
    dysponowała tym kontem...
    Od strony informatycznej i regulaminu wszystko (chyba) przetestowałem zanim tutaj
    napisałem.
    Opisywałem sprawę do Onetu, ale nie chcą w ogóle rozmawiać - odsyłają do regulaminu.
    Za duża firma, żeby przejmować się taką drobnostką. I ja ich w sumie rozumiem.

    Stąd moje pytanie na tą grupę - czy jest jeszcze jakaś droga prawna... W sumie
    odpowiedź dostałem - można spróbować przez jakiegoś prawnika, który się tego
    podejmie, ale i tak marne szanse, że skończy się to w sposób zadowalający.

    Ech... edukacja informatyczna (i wyobraźnia) ludzi jest czasem porażająco niska. Ja
    nawet pamiętam hasło (i nie, nie jest takie samo jak do każdego innego :) do konta
    zakładanego w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, a nie korzystam z niego...