  • Data: 2015-11-08 21:56:07
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zycef wystukał, co następuje:

    > Nie wiem, ja to może jakiś staroświecki jestem,
    > ale program do poczty służy u mnie do tego, żeby
    > pocztę ściągnąć czyli mieć ją u siebie na komputerze
    > i móc ją przeczytać jak nie będę miał dostępu do sieci,
    > pracować na niej, otwierać załaczniki itp
    > Klikam raz i pobieram wszystko.

    Jest różnica w protokołach pomiędzy pop3 a imap - ten pierwszy pobiera i jak
    pobierze to najczęściej grzecznie usuwa z serwera co pobrał, ten drugi
    pozwala na synchronizację skrzynki pomiędzy kilkoma urządzeniami i tutaj
    mamy pełną dowolność - co ma pobierać i jak długo trzymać. W przypadku kilku
    urządzeń to drugie jest jednak wygodniejsze. Inna rzecz - nie wiem czy onet
    sięw końcu nauczył tego...

    A co do wątku - "ludzie dzielą się na tych którzy robią kopie zapasowe i
    tych, którzy takie będą robić"...