  • Data: 2015-11-08 23:53:38
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2015 o 13:16, cef pisze:

    > Nie wiem, ja to może jakiś staroświecki jestem,
    > ale program do poczty służy u mnie do tego, żeby
    > pocztę ściągnąć czyli mieć ją u siebie na komputerze
    > i móc ją przeczytać jak nie będę miał dostępu do sieci,
    > pracować na niej, otwierać załaczniki itp
    > Klikam raz i pobieram wszystko.

    Nie wiem, może za dużo spamu dostaję, ale wkurza mnie domyślne
    ustawienie Thunderbirda (u mnie inne niż Wiesiaczek pisze) polegające na
    tym że wszystko ściąga na dysk. Jednak cenię sobie takie ustawienie że
    jak kliknę na wiadomość to wtedy dopiero ją pobiera z dysku (niegdyś
    domyślne ustawienie dla folderów IMAP) i nie musze czekać aż sobie
    pracowicie pobierze wszystkie nowe maile, co powoduje że jak ktoś wyśle
    słitfocie z wakacji to przez kilka minut mam zablokowaną możliwość
    przeczytania istotnych wiadomości.

    p. m.