  • Data: 2015-11-08 13:16:17
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-08 o 12:59, Wiesiaczek pisze:

    > Wydaje mi się, że Thunderbird podczas jego początkowej konfiguracji
    > proponuje domyślnie przechowywanie wiadomości na serwerze.
    > Dopiero wymuszenie pozostawiania wiadomości na lokalnym komputerze
    > sprawia, że "jakby ściągnął to by miał".
    > Ja ściągam i mam :)

    Nie wiem, ja to może jakiś staroświecki jestem,
    ale program do poczty służy u mnie do tego, żeby
    pocztę ściągnąć czyli mieć ją u siebie na komputerze
    i móc ją przeczytać jak nie będę miał dostępu do sieci,
    pracować na niej, otwierać załaczniki itp
    Klikam raz i pobieram wszystko.
    Nie wyobrażam sobie czytania poczty ze wszystkich adresów
    poprzez kolejne otwieranie stron i wpisywanie loginów czy haseł
    a większość użytkowników, których pytam tak własnie robi.
    (tyle że zapamiętują moze hasła i loginy w przeglądarce i mają łatwiej,
    ale jak widać do czasu)