  • Data: 2006-03-18 16:28:20
    Temat: Re: Odszkodowanie od PZU - jak skierowac do sadu?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NetManiak <a...@h...com> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Nie po to napisalem na grupe dyskusyjna, by dostac taka odpowiedz...
    > Poza tym mysle, ze sprawa zainteresuje wiele osob bedacych w podobnej
    > sytuacji jak ja. Dlaczego wszyscy mamy placic za dokladnie ta sama
    > porade?

    Bo to nigdy nie jest taka sama porada. Wszystko zależy od konkretnych
    okoliczności danego przypadku. Taka sama, to moze być jedynie odpowiedź, jak
    ta, która Ci się nie podoba.

    > Poza tym mam nieciekawe doswiadczenia z "Kancelaria Prawnicza" (w
    > ladnym biurowcu). Raz sie pofatygowalem, to nie dosc ze zaplacilem
    > 100 zl (bez rachunku, z rachunkiem - 122 by bylo), to na dokladke nie
    > uzyskalem zadnej zadowalajacej mnie odpowiedzi (porady jakie mam
    > przedsiewziac kroki i jakie mam szanse).

    Trzeba było iść do radcy prawnego/adwokata i zlecić pozwanie
    ubezpieczyciela, udzielając odpowiedniego pełnomocnictwa, a nie chodzić po
    poradę do niewiadomo kogo. To nie Ty masz podejmowac kroki, tylko Twój
    pełnomocnik
    Tyle.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli