  • Data: 2006-03-17 09:19:54
    Temat: Re: Odszkodowanie od PZU - jak skierowac do sadu?
    Od: NetManiak <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    ...@...c napisał(a):

    > skorzystaj z kancelari prawnych specjalizujących się w ubezpieczeniach.

    Nie po to napisalem na grupe dyskusyjna, by dostac taka odpowiedz...
    Poza tym mysle, ze sprawa zainteresuje wiele osob bedacych w podobnej
    sytuacji jak ja. Dlaczego wszyscy mamy placic za dokladnie ta sama porade?

    Poza tym mam nieciekawe doswiadczenia z "Kancelaria Prawnicza" (w ladnym
    biurowcu). Raz sie pofatygowalem, to nie dosc ze zaplacilem 100 zl (bez
    rachunku, z rachunkiem - 122 by bylo), to na dokladke nie uzyskalem
    zadnej zadowalajacej mnie odpowiedzi (porady jakie mam przedsiewziac
    kroki i jakie mam szanse).