  • Data: 2006-10-26 10:33:46
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy zawsze musi się znaleźć psychopata, który każde nieszczęście musi wiązać
    > z czarnymi lub czerwonymi?
    akurat z bialymi.

    > Co to ma wspólnego z polityką?
    duzo, bo oprocz tragedii jednostki istnieje duzy problem ogolny,
    za ktory malo kto chce sie sensownie zabrac. A w takim zakresie istnieje
    od niedawna i moze jeszcze pora zeby cos z tym zrobic.
    nawet publiczna egzekucja sprawcow tego zdarzenia nic nie zmieni
    i nie ona powinna byc glownym celem dyskusji na ten temat.

    > Masz wogóle dzieci?
    tak, mam, rowniez w szkole.
    nawet mam dwie wersje tego co mi odpiszesz w nastepnym poscie na powyzsze ;)

    pozdrawiam
    Bruno