  • Data: 2006-10-26 10:23:43
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: "starkes" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GP napisał(a):
    > Już wiadomo, że byli z tzw. normalnych domów - dzieci bogatych kaszubskich
    > rolników. I co z tego wynika - aż strach ogarnia co mogą zrobić ci z domów
    > patologicznych, gdzie przemoc i nadużycia seksualne bywają na porządku
    > dziennym.
    OK - i dlatego na tej liście zadałem to pytanie.
    Tym gówniarzom - niewiele można zrobić.
    Dalej uważam że za ich wychowanie (zresztą dotyczy to rodziców
    dzieci całej tej klasy i nie tylko) ODPOWIADAJĄ RODZICE !
    OK - potem szkoła, ale dziś szkoła w zasadzie nie ma narzędzi do
    tego (o wiedzy nie wspominając).
    Dlatego pytam jak można pociągnąć do odpowiedzialności ich
    rodziców.
    Na przykład dla nich kara finansowa + zawiasy - z wyraźnym
    komunikatem w publikę (TV, radio, prasa), że nie będzie pobłażania
    dla tych co POWINNI WYCHOWYWAĆ ale mają to w poważaniu.
    Skoro rodzice SĄ ODPOWIEDZIALNI - a chyba tu NIKT nie ma wątpliwości
    - to jakoś tą odpowiedzialność trzeba egzekwować.
    Inaczej dojdzie do samosądów - patrz fragment poniżej, pod którym
    ja też się podpisuje.

    > Sama jestem matką dziecka z II klasy gimnazjum - udusiłabym własnoręcznie
    > tych bandytów!

    > Człowiek jest bestią!
    A ja uważam, że zaczyna się od tego że obojętniejemy widząc
    cudzą krzywdę.
    (na prawdę nie chcę używać wielkich słów).
    I w ten sposób powoli przestajemy być ludźmi.

    Wracając do postawionego pytania - czy ktoś ma wiedzę na ten temat?