  • Data: 2006-10-26 10:46:02
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ehq294$so7$1@inews.gazeta.pl...
    > to jest wlasnie polityka. zamiast ganiac agentow

    Tu się z Tobą nie zgodzę - rząd po to ma różne resorty, aby każdy się
    zajmował swoim podwórkiem, a argument "nic nie robią tylko tropią" agentów
    to tani chwyt opozycji.

    powinni
    > zajac sie waznymi sprawami. Pietnowanie sprawcow tragedii nie rozwiazuje
    > problemu. Traktowanie tematu jako tania sensacje i puszczanie jej
    > na pierwszy miejscu w wiekszosci wiadomosci robi wieksza szkode
    > niz pozytek.
    Jak sie codziennie pokazuje ze tutaj ktos kogos zadzgal
    > a tam zgwalcil to potem trudno sie dziwic na "brak reakcji innych
    > uczniow".
    > Przeciez oni to widza codziennie w wiadomosciach, czyli 'norma'.

    Też się nie zgodzę - jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że przeciętnie
    inteligentny normalny młody człowiek z informacji o przestępstwach,jakie do
    niego docierają z mediów wyciągnie wniosek, że to co piętnowane to jest w
    zasadzie normalne.
    Bierność społeczna jest bolączką wszystkich grup wiekowych w tym kraju - czy
    widujesz często obrazki gdy ktoś interweniuje w sytuacji jakiejś bójki na
    ulicy, albo gdy ludzie zaczepiani są na przystanku przez chuligana czy
    pijaka? Nie moja sprawa, nie wtrącam się.
> [...]
    > taka mlodziez. Gdzies wczesniej, bo 14latek to juz swoj rozumek ma
    > i skoro mu takie pomysly przychodza to znaczy ze zgubil sie gdzies
    > wczesniej.
    > Sprawcami powinien sie zajac prokurator i sad. A media i opinia publiczna
    > powinna sie zajac problemem szkolnictwa jako takiego.

    > Podpisuje sie obiema rekami.
    > Problem zaczyna polegac na tym ze trzeba by wydzielic polowe gimnazjow,
    > i pewnie odpowiednio szkoly innych szczebli. I znalesc nauczycieli
    > chetnych
    > do pracy z ta mlodzieza. Sie nam ameryka zaczyna robic :/

    No, niestety, w tym aspekcie najłatwiej nadrobić opóźnienia cywilizacyjne.
    > pozdrawiam
    > Bruno
    Pozdr. Graszka