  • Data: 2006-10-26 11:49:42
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu się z Tobą nie zgodzę - rząd po to ma różne resorty, aby każdy się
    > zajmował swoim podwórkiem, a argument "nic nie robią tylko tropią" agentów
    > to tani chwyt opozycji.
    w zasadzie masz racje, chociaz presje na pewne tematy jednak widac
    w mediach rzadowych. I jest to robione jak najbardziej pod publiczke.
    Poza tym 'resort' scigania agentow jest, a resortu ogolnej
    resocjalizacji mlodziezy (i jej rodzicow?) nie ma.
    No, ale to juz jakby mocno OT.

    > Też się nie zgodzę - jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że przeciętnie
    > inteligentny normalny młody człowiek z informacji o przestępstwach,jakie do
    > niego docierają z mediów wyciągnie wniosek, że to co piętnowane to jest w
    > zasadzie normalne.
    A ja mysle ze kwestia dawki. Na wszystko mozna sie znieczulic (oczywiscie
    dochodzi wychowanie, rodzina, nie tylko tv).
    Przekraczanie predkosci jest rownie mocno potepiane co nagminne.
    Wiem, napiszesz ze to nie to samo. Ale tak naprawde w podejsciu do sprawy
    to jest to samo.

    > Bierność społeczna jest bolączką wszystkich grup wiekowych w tym kraju - czy
    > widujesz często obrazki gdy ktoś interweniuje w sytuacji jakiejś bójki na
    > ulicy, albo gdy ludzie zaczepiani są na przystanku przez chuligana czy
    > pijaka? Nie moja sprawa, nie wtrącam się.
    jednak sie widuje czasem. I zdarza mi sie wtracac. Zdarza sie rowniez
    ze obaj bojkowicze nagle zgodnie staja okoniem przeciw mnie (czego
    sie wtraca ;)
    Tyle ze sa miejsca gdzie zdarza sie to rzadko
    i sa takie gdzie czesto (czytaj - zaczyna to byc w tych miejscach norma).
    W kazdym miescie sa dzielnice gdzie wieczorami na spacer lepiej
    sie nie wybierac. W tych dzielnicach sa szkoly, do ktorych chodza dzieci
    tam mieszkajace. Ich wzorce moga byc nieco inne, sie obawiam :/

    pozdrawiam
    Bruno