eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l!not-for-mail
    From: Łukasz Bąk <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Wed, 24 Mar 2010 12:53:59 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hocv6h$k26$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <ho7p4m$a2m$1@news.onet.pl>
    <ho7qbg$deu$1@news.onet.pl> <ho7r0s$bap$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ho7rfe$gnp$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ho952j$e0f$21@inews.gazeta.pl> <ho9ufs$fgn$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de> <hoa7li$h47$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de>
    NNTP-Posting-Host: aacw233.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1269432337 20550 83.4.74.233 (24 Mar 2010 12:05:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Mar 2010 12:05:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    In-Reply-To: <8...@m...uni-berlin.de>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:633484
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Chmielewski pisze:
    > Wiec "pozyczanie na swieta", jak piszesz, to troche naciagana teza.
    >
    > A nawet jesli, to jest na nia bardzo prosta rada:
    >
    > "Oczywiscie przyjmiemy zwrot, prosze wypelnic ten formularz,
    > a tu jest bon na rownowartosc zakupionego sprzetu TV. Waznosc
    > bonu to 12 miesiecy".

    Ładna rada wujku dobra rada. Taka kapitalistycznie ograniczająca
    kilka swobód.

    Sklep sprzedał świadomie wadliwy towar i w ramach "reklamacji"
    oferuje bon towarowy do... tego samego sklepu. Czyli pieniądze
    de facto tego sklepu nie opuszczają a klienta ma się gdzieś.
    Oczywiście wszystko ukoloryzowane w sposób zapewniający
    tępego klienta, że to dla jego dobra.

    Wątek jest o butach za 20-300 pln abyś zauważył co klient na tym
    straci to weź sobie pod uwagę salon samochodowy z lexusami.
    Kwoty i "standard" być może pobudzi Twoją wyobraźnię.

    Ciekawe teorie pan wygłaszasz w tym wątku i później masz
    pretensje jak się Tobie zwróci uwagę, że są kompletnie odrealnione.

    --
    Łukasz Bąk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1