  • Data: 2010-03-29 20:55:35
    Temat: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > A ktokolwiek coś przerzuca?
    > Przedsiebiorca decyduje czy chce przyjac zwrot czy nie. Niedługo tych co
    > nie przyjmują na rynku nie bedzie. Supermarkety przyjmujace zwroty ich
    > wykończą. Więc albo sie dostosują i przekalkuluja ceny tak aby im sie to
    > opłacało, albo wyginą jak dinozaury.

    To jest Twoje zdanie, dla wielu (większości?) osób to nie ma znaczenia, a
    już na pewno nie jest warunkiem decydującym. A z doświadczenia, to takie
    praktyki stosują najczęściej sklepy sprzedające chłam w myśl zasady
    "towar jest do niczego, ale czemu się Pan denerwuje, przecież może Pan
    zwrócić".

    --
    cokolwiek