eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-24 11:53:59
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Chmielewski pisze:
    > Wiec "pozyczanie na swieta", jak piszesz, to troche naciagana teza.
    >
    > A nawet jesli, to jest na nia bardzo prosta rada:
    >
    > "Oczywiscie przyjmiemy zwrot, prosze wypelnic ten formularz,
    > a tu jest bon na rownowartosc zakupionego sprzetu TV. Waznosc
    > bonu to 12 miesiecy".

    Ładna rada wujku dobra rada. Taka kapitalistycznie ograniczająca
    kilka swobód.

    Sklep sprzedał świadomie wadliwy towar i w ramach "reklamacji"
    oferuje bon towarowy do... tego samego sklepu. Czyli pieniądze
    de facto tego sklepu nie opuszczają a klienta ma się gdzieś.
    Oczywiście wszystko ukoloryzowane w sposób zapewniający
    tępego klienta, że to dla jego dobra.

    Wątek jest o butach za 20-300 pln abyś zauważył co klient na tym
    straci to weź sobie pod uwagę salon samochodowy z lexusami.
    Kwoty i "standard" być może pobudzi Twoją wyobraźnię.

    Ciekawe teorie pan wygłaszasz w tym wątku i później masz
    pretensje jak się Tobie zwróci uwagę, że są kompletnie odrealnione.

    --
    Łukasz Bąk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1