  • Data: 2010-03-29 20:52:51
    Temat: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Bo obok z konkurencji będziesz jeszcze bardziej zadowolona. Jak
    > dyskutujemy o butach...

    Bzdura, gorsze warunki dla klienta-pieniacza nie muszą być tożsame z
    gorszymi warunkami dla wszystkich pozostałych. Przeciwnie, stosując
    odpowiednią politykę w stosunku do klientów-terrorystów próbujących
    wymusić to, co im się nie należy można przeznaczyć więcej środków dla
    całej reszty.

    > Masz dwa sklepy z takim samym towarem. W jednym po kupieniu klamka
    > zapadła, w drugim buty możesz oddać.

    Dla mnie to kwestia bez znaczenia, bo umiem przymierzyć buty. Jeśli
    natomiast sklep reklamowałby się w ten sposób, ze wszystko co się tam
    kupi można zwrócić, to raczej by mnie tym zniechęcił bo obawiałbym się,
    ze płacąc za nowe dostanę używane i zwrócone.

    --
    cokolwiek