  • Data: 2010-03-24 12:38:37
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Am 24.03.2010 13:28, Łukasz Bąk wrote:

    (...)

    > Taki "przepis" umożliwia takie działanie i może być wykorzystany.
    > Na wszystko "jakieś paragrafy są" i wiem z całą pewnością, że
    > duży zysk osiąga się tylko i wyłącznie na ich granicy. To właśnie takie
    > pogranicze.

    Uhm...

    (...)

    > Jakoś nie mam problemu ze zrozumieniem tego co piszę. Ale
    > widzę, że radami sypiesz bez końca. Fajnie, może się czegoś nauczę.
    >
    > Z drugiej strony już nie będę się odzywał. Trudno się rozmawia
    > jak z uprzedzeniem inne zdanie traktuje się jak głupotę...

    Alergicznie reaguje, jak ktos pisze o "ciekawych teoriach",
    "paranaukowej demagogii", "wujku dobra rada" czy "Pan komikiem jest".

    Innymi slowy, uzyles takiej innej formy obrazenia rozmowcy, tym
    bardziej, ze nie przedstawiles absolutnie zadnych _merytorycznych_
    argumentow ze swojej strony.

    Ale kazdy miewa zly dzien czy wstal lewa noga - zycze milego dnia,
    wiecej kultury, rowniez samemu sobie.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org