  • Data: 2018-09-10 19:56:59
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2018 o 10:13, Queequeg pisze:

    > Główny powód jest taki, że kupiłem moto już z takim wydechem, a sam dźwięk
    > mi się podoba. Jest ładny, basowy, nie jest ryczący.

    To wyjaśnienie na poziomie kupiłem samochód z fajnymi pseudokseonami, co
    świecą ludziom po oczach, ale fajnie wygląda i mnie się podoba, to jeżdzę.

    > Opinie na temat, że "loud pipes save lives", są podzielone, ja osobiście
    > myślę że są rzeczy, które bardziej zwiększają bezpieczeństwo, niż wydech.
    >
    > Inna sprawa, że nie piłuję silnika. Hayabusa ma takie przełożenia, że w
    > miejskiej jeździe silnik rzadko przekracza 3.5k RPM, a wtedy wydech basowo
    > mruczy a nie ryczy. Więcej jest najwyżej przez chwilę przy przyspieszaniu
    > czy wyprzedzaniu.

    Tak tak, bujać to my a nie nas. Hayabusą jeżdzisz po emerycku po
    mieście, co najwyżej jak ruszasz ze świateł to pohałasujesz, ale to raz
    na 10 km, bo skąd światła w mieście.

    Shrek