  • Data: 2018-09-12 13:37:35
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To wyjaśnienie na poziomie kupiłem samochód z fajnymi pseudokseonami, co
    > świecą ludziom po oczach, ale fajnie wygląda i mnie się podoba, to jeżdzę.

    Nie, chińskie ksenony też były, ale oślepiały więc kupiłem oryginalną
    lampę :)

    Oślepiające ksenony to realne zagrożenie na drodze, przelotowy wydech
    (profesjonalnie wykonany, akcesoryjny, a nie wybebeszona seria, która
    ryczy jak zarzynana świnia) nie. Zresztą nikt się nigdy na przeglądzie
    do tego nie przyczepił, a nie załatwiałem po znajomości ani nie dawałem
    w łapę (zawsze przyjeżdżam z ulicy i to do różnych SKP, tam gdzie akurat
    mam blisko).

    > Tak tak, bujać to my a nie nas. Hayabusą jeżdzisz po emerycku po
    > mieście,

    A czy trzeba zap...lać? :) Lubię dynamikę silnika i to, że zawsze mam moc
    pod ręką. Na co dzień jeżdżę normalnie.

    > co najwyżej jak ruszasz ze świateł to pohałasujesz, ale to raz na 10 km,
    > bo skąd światła w mieście.

    Nie wiem czy jeździłeś kiedyś Hayabusą ale wcale nie trzeba wkręcać jej na
    wysokie obroty, żeby dynamicznie ruszyć (dynamicznie czyli normalnie, nie
    spowalniając ruchu, ale nie wystrzelając od razu do przodu lub na koło).