  • Data: 2018-09-13 14:55:30
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-13, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Ja jeżdżę głównie w dzień, ale zdarza się czasem nocą. Jeżdżę na
    > halogenie, Osram Night Racer (odpowiednik Night Breaker dla motocykli,
    > zdaje się że jest wytrzymalszy mechanicznie), jest bardzo jasny. Ten
    > ksenon, który miałem, nie był specjalnie jaśniejszy.

    W moim poprzednim oryginalnie były standardowe 35W H7 i po zmianie na
    35W HIDy różnica była dramatyczna. Ale nie, że lepiej oświetlało (miałem
    neutralne 5000k), oświetlało podobnie, ale kierowcy łatwiej zauwazali
    tak oświetlony motocykl. Było to doskonale widac po tym jak często się
    ktoś na mnie próbował wp.do.ić. Ilość incydentów spadła dosłownie o
    jakieś 2 rzędy wielkości.

    W obecnym mam legalne LEDy więc nic nie kombinuję bo mają dobre wizualne
    wyjaranie.

    --
    Marcin