    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 12 Jul 2012 23:53:21 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Ochrona wizerunku a relacje z imprez...

    On Wed, 11 Jul 2012, Buster wrote:

    > Podstawę prawną proszę akceptacji czegokolwiek w momencie zakupu biletu na
    > imprezę!

    Wydawało mi się, że ktoś już podawał: 384.2 KC.

    > Kupując bilet kupuję prawo wstępu na imprezę, żadne regulaminy mnie nie
    > obchodzą, chyba ze te regulaminy są regulowane ustawowo.

    Twierdzisz, że przedsiębiorstwo komunikacyjne nie ma prawa wozić
    pasażerów za darmo, czy że "żadne regulaminy nie obchodzą"?
    (zakładam, że ktoś bilet na przejazd ma, ale w inny sposób
    narusza regulamin).

    > Po pierwsze to kupując bilet często nie mam nawet możliwości zapoznania się
    > z regulaminem

    IMVHO, pytaniami są czy:
    - taka możliwosć była wcześniej i odpowiednio "łatwo"
    - można oddać bilet po zapoznaniu się z regulaminem

    > a jeśli już się zapoznam to nie mam żadnej gwarancji że regulamin
    > od czasu przeczytania do wejścia na imprezę się nie zmieni

    IMO to właśnie dałoby się zaskarżyć :) 385[3] KC, .8, .10
    i jeszcze pewnie coś by się znalazło.

    > ponadto myślisz
    > że jak w jakimś regulaminie będą wymagać zaglądania w majtki to ty grzecznie
    > ściągniesz gacie?

    Dlaczego zakładasz, ze nie przeczyta regulaminu? ;>
    (a w ostateczności - odda bilet)

    pzdr, Gotfryd