  • Data: 2012-07-16 09:44:45
    Temat: Re: Ochrona wizerunku a relacje z imprez...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2012 18:51, Buster pisze:

    > Skoro ustawa reguluje to tylko ona mnie interesuje, bo jak na razie żaden
    > regulamin prawa nie stanowi prawda?

    > " Art. 56. KC Czynność prawna wywołuje nie tylko skutki w niej wyrażone,
    > lecz również te, które wynikają z ustawy, z zasad współżycia społecznego
    > i z
    > ustalonych zwyczajów."
    >
    > Czyli co chciałeś powiedzieć, że niby filmowanie czyjejś twarzy i
    > wystawianie jej na widok publiczny bez zgody tej osoby jest zgodne z
    > zasadami współżycia społecznego i zwyczajami? ha ha ha

    Twierdzę że tak. W takich okolicznościach (koncertowo/imprezowych)
    ochrona wizerunku jest dość nowym wynalazkiem a i tak używanym przez
    nielicznych, większość (a więc ci którzy ustalają zasady współżycia
    społecznego i ustalone zwyczaje) wręcz robi co się da żeby ich twarz
    "poszła do tivi", a jak się jeszcze uda pozdrowić kogoś to w ogóle rozkosz.

    p. m.