  • Data: 2012-07-14 18:51:08
    Temat: Re: Ochrona wizerunku a relacje z imprez...
    Od: "Buster" <.> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał:
    > Nie do końca w obie strony. Faktycznie, jest ustawa prawo
    > przewozowe, ale ona nie do końca reguluje wszystkie kwestie.
    > Ogranicza np. wysokość opłaty dodatkowej (zwanej potocznie
    > "mandatem") itede, pozostawiając dość spory margines na
    > ustalenia umowne.

    Skoro ustawa reguluje to tylko ona mnie interesuje, bo jak na razie żaden
    regulamin prawa nie stanowi prawda?

    > Nie wyciągaj przykładów absurdalnych proszę. art.56 KC.

    " Art. 56. KC Czynność prawna wywołuje nie tylko skutki w niej wyrażone,
    lecz również te, które wynikają z ustawy, z zasad współżycia społecznego i z
    ustalonych zwyczajów."

    Czyli co chciałeś powiedzieć, że niby filmowanie czyjejś twarzy i
    wystawianie jej na widok publiczny bez zgody tej osoby jest zgodne z
    zasadami współżycia społecznego i zwyczajami? ha ha ha