  • Data: 2012-07-14 11:34:19
    Temat: Re: Ochrona wizerunku a relacje z imprez...
    Od: "Buster" <.> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel" napisał:
    > A dlaczego bezprawnym? Dlaczego niby nie masz możliwości
    > się zapoznać? I powtarzam - to jest umowa adhezyjna.
    > Nic się nie podpisuje.

    Dlaczego to obszernie już wyjaśniłem wyżej Gotfrydowi (poczytaj).
    Żeby doszło do zawarcia umowy to musi zostać spełniony warunek wspólnej
    akceptacji woli!
    Jednostronna akceptacja woli to jest oferta, lub propozycja umowy, ale nigdy
    nie jest to umowa i zakup takiego biletu nigdy do zawarcia jakiejkolwiek
    umowy nie prowadzi!

    Twierdzenie że kupienie biletu, czy logowanie się do poczty jest
    równoznaczne z akceptacją regulaminu jest tak samo bezprawne (czyli
    nieważne) jak ja bym cię kopnął w D*** i twierdził że kopnięcie jest
    zaakceptowaniem mojego regulaminu umieszczonego w internecie a w tym
    regulaminie stoi wyraźnie że kopnięty wypłaca kopiącemu 1000zł oraz oddaje
    mu dobrowolnie własne auto:)