  • Data: 2012-07-11 20:58:35
    Temat: Re: Ochrona wizerunku a relacje z imprez...
    Od: "Buster" <.> szukaj wiadomości tego autora

    Bydlę napisał:
    > Zazwyczaj (nie wiem jak na wsiach) kupienie biletu oznacza zaakceptowanie
    > regulaminu imprezy.

    Podstawę prawną proszę akceptacji czegokolwiek w momencie zakupu biletu na
    imprezę!

    Kupując bilet kupuję prawo wstępu na imprezę, żadne regulaminy mnie nie
    obchodzą, chyba ze te regulaminy są regulowane ustawowo.
    Po pierwsze to kupując bilet często nie mam nawet możliwości zapoznania się
    z regulaminem a jeśli już się zapoznam to nie mam żadnej gwarancji że
    regulamin od czasu przeczytania do wejścia na imprezę się nie zmieni,
    ponadto myślisz że jak w jakimś regulaminie będą wymagać zaglądania w majtki
    to ty grzecznie ściągniesz gacie?