  • Data: 2005-09-23 10:07:50
    Temat: Re: Ochrona pracodawcy - czy istnieje?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Goja wrote:
    > Witam!
    > Jakies czas temu zwolnilam pracownice za kradziez (ewidentna,
    > zlapalam za reke).
    > Najpierw naslala na nas tatusia policjanta, ktory przyszedl w cywilu,
    > razem z "sekretarzem" i wygrazal nam, ze nas zalatwi. (zglosilismy to
    > na policje, ale wiadomo, jak to dziala...)
    > A teraz nasylaja na nas wszystkie mozliwe kontrole (sanepid,
    > inspekcja pracy) i to po kilka razy. Dodam, ze matka pracownicy
    > pracuje wlasnie w Urzedzie Pracy.
    > Czy jest jakas organizacja, ktora chroni pracodawcow? Czy w ogole
    > mozna sie przed czyms takim bronic?

    Legalnie to niewiele zrobisz. Dowiedz się gdzie pracuje i porozmawiaj z
    obecnym pracodawcą. Kiedy ją zwolni, to niech jej świadectwo pracy nie
    będzie się nadawało do zdobycia nowej. Chyba że w urzędzie u mamuśki.

    Nie wiem z jakiego kraju piszesz. Jeżeli z Polski, to tutaj nie ma ochrony
    pracodawcy. Zapomnij. Trzeba było na czarno. :-P

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/