  • Data: 2008-12-24 23:34:14
    Temat: Re: Ochrona nie pozwala wejść z plecakiem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:

    > moje jedyne scięcie było w manufakturze...
    > podszedł do nas jakiś krawaciarz i mówi, że nie można zdjęć robić
    > ja sie pytam kto tak twierdzi - on że regulamin
    > pytam który punkt dokładnie - on żebym sobie regulamin przeczytał
    > pytam się wiec gdzie ten magiczny regulamin - bo go tutaj nie widze
    > on mówi, że zaprasza mnie do biura i tam mi pokaże
    > no to ja już z uśmiechem na ustach - to ja jeszcze mam gdzieś za panem
    > chodzić, a Wy niedopilonowaliście by regulamin znalazł się w widocznym
    > miejscu

    A zatem wg. owej asesorzyny dwojga nazwisk jesteś niegrzecznym
    chłopczykiem, bo ignorowałeś i okazywałeś lekceważenie wielkiemu panu
    ochroniarzowi!

    [ciach]

    > tak jak już tutaj padło - prasa, prasa, prasa...
    >
    > jak chcesz postaram się o namiary na ekipe warszawską od szmatek

    Jak masz jakieś dojścia, to chętnie.

    Sprawy nie zostawię, bo m.in. przez takie sprzedajnie lub niekompetentne
    [piiiiiiip] mamy w tym kraju taki bajzel, jaki mamy.