  • Data: 2007-05-16 07:38:49
    Temat: Re: Ochrona Wizerunku - "szczegół całości"
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:f2ebtd$lht$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:f2ea9p$gd9$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    >
    > Szukasz porady czy argumentów na poparcie swojej tezy??
    > Odpowiedź wyraźną już dostałeś. Nie przekonasz sądu, że osoba na zdjęciu
    > ( jedyna osoba zajmująca połowę kadru) jest "szczegółem" i zapłacisz
    > odszkodowanie. Proste?

    Przecież napisałem, że nie kwestionuje tego że 1/2 to nie jest szczegół !!!
    Pytałem w poprzednim poście gdzie jest granica !
    Gdybyś czytał cały wątek to byś wiedział że nie tylko fotografuje, ale i
    jestem fotografowany bo ja również wystawiam psa na wystawie ! Więc nie pisz
    mi, że zapłacę odszkodowanie.
    Tamto 1/2 czy 1/200 to tylko prowokacja aby ktoś napisał , że już od 1/5 to
    może być szczegół, albo od 1/10 . Pytam gdzie jest granica ?! Jeśli nie
    wiesz to napisz, że nie wiesz a nie wymądrzaj się , że odpowiedź już
    dostałem bo to było drugie pytanie .

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik