  • Data: 2007-05-16 08:34:02
    Temat: Re: Ochrona Wizerunku - "szczegół całości"
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 May 2007 09:38:49 +0200, Jarosław Grolik napisał(a):

    > Przecież napisałem, że nie kwestionuje tego że 1/2 to nie jest szczegół !!!
    > Pytałem w poprzednim poście gdzie jest granica !

    Jedna z interpretacji sądowych mówi że zezwolenie nie jest wymagane gdy
    osoba nie jest głownym tematem zdjęcia i jej usunięcie nie zmieniło by
    jego wymowy. Czyli jeśli fotografowany jest pies z właścicielem, a w tle
    majaczy jakaś osoba to zgoda tamtej osoby nie jest wymagana, ale właściela
    psa tak. W sytuacjach wątpliwych rozstrzygnie to sąd więc przestań tak
    kombinować.

    Pozdrawiam,
    Henry