  • Data: 2007-05-16 06:14:19
    Temat: Re: Ochrona Wizerunku - "szczegół całości"
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:msvph4-d3k.ln1@ziutka.router...

    > Owszem, w kwestiach spornych ustala to sąd, a teraz proszę, wytłumacz mi
    > jak zbliżenie osoby z jej psem mozna zaliczyć do kategorii, gdzie osoba
    > jest szczegółem jakiejś kompozycji :)

    Może być szczegółem kompozycji ... szczegółem okmpozycji pozwalającym
    zidentyfikować psa :-) Każdy wystawiający powininien mieć przypięty numer
    startowy i na tej podstawie można zidentyfikować psa ... poza tym w galerii
    większość zdjęć , to zdjęcia psów więc usunięcie tych osób jedyne co zmieni
    , to utrudni identyfikacje psów ... zresztą sam pies pozwala zidentyfikować
    właściciela chociażby na zdjęciu widoczna była tylko jego noga :-)

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik