  • Data: 2007-05-16 07:10:33
    Temat: Re: Ochrona Wizerunku - "szczegół całości"
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:99mqh4-5im.ln1@ziutka.router...
    > Szczegół to coś drobnego, małoistotny fizycznie element kompozycji. Osoba
    > w otoczeniu 200 innych osób na tym samym zdjęciu, facet grabiący liście w
    > parku gdzie jego postać zajmuje z 1/20 kadru... no kurcze, jak można nie
    > rozumieć co to jest szczegół kompozycji? :)

    Zrozum, że słowo "szczegół" nie jest jednostką miary więc dla jednej osoby
    szczegółem może być 1/2 kompozycji zdjęcia, a dladrugiej osoby 1/200 części
    kompozycji zdjęcia. BRAK tu dokładnej definicji co może być uznane za
    szczegó a co nie. Ja nie kwestionuje, tego , że jeśli na zdjęciu będzie
    tylko 1 osoba ze swoim psem, to ta osoba nie jest tylko szczegółem, ale
    zastanawiam się w jakich warunkach sąd mógłby uznać , że jednak ta osoba
    jest tylko "szczegółem".

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik