  • Data: 2010-12-02 17:58:45
    Temat: Re: Obowiązkowe OC - problem
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (02.12.2010 16:49), Mordzia wrote:
    > "witek" <w...@g...pl> napisał

    > Ale to nie chodzi o_jego_wiedzę, tylko o to, jak postępuje TU w takich
    > przypadkach.

    Z własnego doświadczenia. Pół roku po zakupie samochodu dowiedziałem się
    że jest on "dodatkowo ubezpieczony" w PZU , z lektury wezwania do
    zapłaty składki za polisę.

    Zagrałem głupa i wysłałem do PZU pismo że dziękuję za ofertę, ale na
    razie nie skorzystam bo jestem ubezpieczony gdzie indziej. Nie odezwali
    się później, teraz się przedawniło więc chyba mam z głowy.

    Ale ... równie dobrze mogliby powiedzieć "cieszymy się że Pan jest
    ubezpieczony w Hestii, jednak jest Pan także ubezpieczony u nas i
    właśnie mija termin opłacenia składki".

    p. m.