  • Data: 2010-12-02 21:40:24
    Temat: Re: UFG było obowiązkowe OC - problem
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:id8g6p$nod$3@inews.gazeta.pl...

    > jestes pewnien? a poczytałeś wątek "wypadek drogowy" pare postow wyzej?

    Że się tak wetnę - o tym linku może mówisz?
    https://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/
    Z ciekawości posprawdzałem sobie kilka auto i niestety trochę lipny ten
    portal.
    W okresie, w którym trzy nasze samochody miały po dwie ważne polisy OC
    (typowy błąd, jaki niestety popełnia się przez gapiostwo przy zmianie
    ubezpieczyciela) w rejestrze ukazuje się jedynie ostatnia polisa.
    Sprawdzałem różne warianty (kilkanaście dni po sobie) i zawsze wychodzi to
    samo. Zero wzmianki o równoległej polisie, tej zawartej wcześniej. Jest o
    niej wzmianka jedynie w okresie sprzed nowego ubezpieczenia. Ale to akurat
    prawidłowa informacja.

    K.