  • Data: 2011-05-30 11:28:00
    Temat: Re: Oble -- sprawa sądu nad zbrodniarzami typu Osama bin Laden
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    " GK" irvobv$iau$...@i...gazeta.pl

    > AFAIK, Obama imć Laden nie został osądzony przez żaden sąd amerykański.

    Nie było dochodzenia? Ot tak po prostu wyznaczyli sobie cel
    (jak niegdyś czarownicę odpowiedzialna za klęski żywiołowe)
    i strzelili do człowieka, który niczego nie spodziewał się? :)
    IMO nie było żadnych wątpliwości co do tego że to OBL jest
    odpowiedzialny za zamachy terrorystyczne; USA uznały ataki
    za wojnę i prowadziły regularne działania wojenne, których
    efektem było między innymi odnalezienie OBLa -- oraz jego
    wyeliminowanie, jak się to delikatnie nazywa.

    Cieniem rzuca się jedynie unicestwienie zwłok. To ja wymyśliłem
    tego rodzaju zamazywanie pamięci o zbrodniarzach -- więc Obama
    mógłby zapłacić mi za pomysł. :) To ja uznałem, że niektórych
    ludzi należy zetrzeć na proch, tak aby nie powstało po nich
    żadne mauzoleum, żadne miejsce pamięci itd...

    Hydrze odrasta łeb (lub kilka łbów) po ucięciu, ale
    jeśli dobrze pomachać mieczem, można hydrę pokonać. :)
    I mnie wydaje się, że to cięcie było udane.

    Wracając do tantiemów -- pewnie Obama by odparł moje zarzuty,
    tłumacząc się tym, iż nie zastrzegłem patentami swoich pomysłów...
    A może uznałby, iż to żadne nowatorstwo.. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'