  • Data: 2011-05-30 11:17:36
    Temat: Re: Oble -- sprawa sądu nad zbrodniarzami typu Osama bin Laden
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "marsel" 4de34ab3$0$2486$6...@n...neostrada.pl

    > Nie każdy policjant ma niebezpiecznie nadmiarową robotę.
    > Miałem znajomego, który w Policji przepracował kilkanaście lat jako konwojent oraz
    na "dołku", obsługując zatrzymanych. On sam
    > twierdził, że jego praca nie jest bardziej niebezpieczna niż zwykłego ochroniarza
    na jakimś koncercie.

    Wielu ludziom skutecznie wyjaśniono, że ich praca
    nie jest niebezpieczna, nie jest trudna itd...
    I wielu ludzi naprawdę uważa, że ich praca jest lekka,
    łatwa, dobrze wynagradzana itd. w zestawieniu z ciężką
    i odpowiedzialną pracą innych ludzi.

    > Przez około 20 lat służby miał dwie, trzy akcje, że musiał, powiedzmy faktycznie
    służyć, obstawiał jakieś wizyty notabli i chyba
    > w czasie powodzi w 1997r. przez kilka dni patrolował
    > wyludnione miejsca.

    > Chodzi oto, żeby w ramach służb mundurowych też jakoś stopniować stanowiska i
    zadania pod względem tych niebezpieczeństw.

    -=-

    Ja zazwyczaj mam dobrą pracę.

    Siedzę swego czasu nocą w pracy jako informatyk. Uczelnia dorabia
    weselami -- na przykład. W jakiejś sprawie szukam portierki -- jest
    na weselu, więc idę tam i myślę o kamerzyście, że ma niewdzięczna
    pracę, bo musi pracować, gdy inni bawią się. Porównuję jego pracę
    do mojej i uważam, że ja mam świetną, :) bo płacą mi za to, co lubię robić. :)

    Jakiś czas później pomagam kamerzyście w czasie wesela i uważam, że to
    świetna praca -- można najeść się smakołyków, pobawić i jeszcze za to płacą... :)

    A prawda chyba jest taka -- jedni ludzie lubią pracowanie, inni nie lubią.
    Tak więc jedni uważają, że mają lekką pracę, a inni uważają, że mają ciężką.

    Tak czy siak -- policjant stale styka się ze światem przestępczym,
    tak jak ksiądz w konfesjonale słucha stale o przewinieniach. Nie
    jest to praca w kwiaciarni -- wśród kwiatów i zapachów; nie jest
    to praca nauczyciela -- z dziećmi; nie jest to praca artysty
    wyrażającego swe myśli w zamian za ciężki szmal...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'