  • Data: 2013-04-30 12:06:39
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że to twoje wyznanie bardzo mi ciebie przybliżyło i pomaga
    > zrozumieć problem. Biedne zawiedzione dziecko poczuło się oszukane przez
    > rodziców, zostało z tym problemem zagubione samo i zaczęło budować mur
    > obronny przed ewentualnymi innymi zranieniami.

    ROTFL

    > I sam sobie wydajesz ocenę jego jakości.

    Napisał fundziak, który przyznał się do tego, że gotów jest bez
    mrugnięcia wymordować tysiące ludzi, jeśli tylko "głos" mu to powie.

    Umysł potencjalnego masowego mordercy nie jest gówna wart.

    > Ależ oczywiście. Wszystkie zabawy ludowe dla dzieci powinny zostać
    > wycofane. Dzieci ateistów mają chodzić ponure i smutne. Marzanny też

    Ależ nie! Dlaczego _zabawy_ mają zostać wycofane? Tylko nie wciskaj
    dzieciom kitu, że gdzieś jest prawdziwy stary niedźwiedź, co ja się
    obudzi to je na prawdę zeżre.

    > pewnie nie topiłeś za dziecka. Choć nie, Marzannę pewnie ateiści mogą
    > topić, bo to wręcz antychrześcijańskie korzenie ma.

    Podobnie jak jajko na Wielkanoc, choinka na "Boże Narodzenie" (nie
    wspominając już o dacie tegoż - wesołych Saturnaliów ;) ).

    > Dlatego, że cię oszukano za dziecka (choć nie wszystkie dzieci tak to
    > odbierają) z Mikołajem podczas zabawy ludowej, to rozciągnąłeś to na
    > wszystko co mówią dorośli. Smutne to tak naprawdę.

    Smutne to jest to, że stada dorosłych ludzi nadal wierzą w dziecinne
    zabobony i co gorsza usiłują wg nich świat zmieniać.

    > Wiesz, wczoraj się pierwszy raz za ciebie modliłem wieczorem. Wcześniej

    Idź może skocz z tego dziesiątego piętra - będzie więcej pożytku.

    > jakoś odbierałem cię za bardzo negatywnie i uciekałem od takiej myśli. A
    > teraz w końcu zaskoczyłem, że to po prostu kwestia siedzących w tobie
    > krzywd.

    ROTFL

    Ależ ja nigdy w życiu nie odebrałem tego jako krzywdy!