  • Data: 2013-04-30 12:59:04
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2013 12:27, Andrzej Lawa pisze:
    > (piję do przypadku Brevika, który właśnie jest chrześcijańskim fundziakiem)

    Nie wiem co ma Brevik wspólnego z chrześcijaństwem:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

    Według psychiatrów Breivik posiada silne zaburzenia emocjonalne i brak
    empatii. Jego wypowiedzi są niespójne i wypełnione ideologicznymi
    neologizmami. Wykazuje również szereg zaburzeń urojeniowych: uważa
    siebie za regenta Norwegii, pana życia i śmierci, ,,najdoskonalszego
    rycerza od czasów II wojny światowej", wybrańca, który ma za zadanie
    zbawienie Norwegii. Stwierdził również, że gdyby wyszedł na wolność,
    kontynuowałby mordowanie ,,zdrajców", których dzieli na kategorie A, B i
    C. Postuluje także selektywny rozród Norwegów[25]. Stwierdzono również u
    niego cechy narcystycznego zaburzenia osobowości[3].

    To, że jest oficjalnie członkiem Kościoła Norwegii to nic nie zmienia.
    Nie zabijał w imię Boga ani w ramach nauk chrześcijańskich. Po prostu mu
    się popierdoliło we łbie i uznał, że jest królem, a wokoło są zdrajcy do
    wybicia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek